PSOE-Reinicia exigeix ​​responsabilitats a l’alcalde Marcos Serra per la celebració de festes il·legals en una casa de Sant Mateu propietat de l’Ajuntament de Sant Antoni

El grup municipal PSOE-Reinicia exigeix ​​responsabilitats a l’alcalde de Sant Antoni de Portmany, Marcos Serra, per la celebració de festes il·legals en una casa de Sant Mateu propietat de l’ajuntament. El portaveu municipal, Simón Planells, explica haver tengut constància, a través de queixes vesinals, de la celebració de festes en aquesta casa, que es troba ocupada il·legalment i, a més a més, s’està explotant per a la celebració de festes multitudinàries. “Lamentam la falta de control i previsió de la regidora de Governació, Neus Mateu, i de l’alcalde, que no han actuat per evitar que, en plena pandèmia, es facin festes il·legals en una propietat municipal”, assegura el portaveu.

El grup municipal PSOE-Reinicia denuncia la tornada del descontrol al municipi coincidint amb l’arribada de la temporada d’estiu i la fi de les restriccions amb motiu de la COVID. Simón Planells exigeix ​​a l’alcalde Marcos Serra que “redobli els esforços per aconseguir frenar les festes il·legals i els botellons que s’estan produint al municipi, i que posen en perill la temporada turística, davant l’augment de casos COVID”.

El portaveu progressista afirma haver rebut queixes de vesins des de diferents zones del municipi i demana a l’alcalde que posi efectius, perquè “l’ajuntament ha de garantir que es compleixen les mesures sanitàries, no podem permetre que Sant Antoni sigui epicentre i imatge de descontrol”.

D’altra banda, Simón Planells ha volgut recordar que “no serveix de res l’esforç promocional que es fa des de l’ajuntament si després permetem que el turisme de borratxera s’apoderi dels carrers i de la marca Sant Antoni”.