L’assemblea del PSOE de Ferreries aprova una candidatura plural pensada per “reactivar el municipi”

L’assemblea local del PSOE de Ferreries ha aprovat aquest dilluns la candidatura amb la que concorrerà a les eleccions municipals del 28 de maig. La llista, encapçalada pel secretari general Basili Martí, està formada per un grup de persones amb moltes ganes de fer feina per al poble, amb la voluntat de reactivar el municipi i d’aportar una mirada plural i transversal a totes aquelles iniciatives que s’han d’impulsar des de l’Ajuntament.

El segon lloc de la candidatura l’ocupa Verónica Llufriu Vidal, llicenciada en Arquitectura Tècnica i Enginyeria Industrial, amb un postgrau en Urbanisme, Ordenació del Territori i Medi Ambient. Actualment és directora insular d’Ordenació del Territori del Consell de Menorca, on ha pres part de manera decisiva en la revisió del Pla Territorial Insular.

Toni Sansaloni Pons es troba en el tercer lloc de la candidatura. Empresari del sector de la restauració, Sansaloni és també president de l’Associació Menorquina de Bars, Cafeteries i Restaurants.

La candidatura sencera que es va aprovar a l’assemblea és la següent:

1. Basili Martí Hidalgo

2. Verónica Llufiu Vidal

3. Toni Sansaloni Pons

4. Iris Martínez Torrent

5. Francisco Ripoll Juaneda

6. Yeseña Hermosa Paredes

7. Juan Carlos Goñalons Sintes

8. M. Ángeles Coll Truyol

9. Josep Janer Martí

10. Enriqueta Camps Cardona

11. Joan Coll Pons

Amb aquest equip, el PSOE de Ferreries aspira a traslladar a l’Ajuntament una manera de fer política i de gestionar el poble amb eficiència, diàleg i valentia.

Source: Federació de Menorca