EL GOVERN BALEAR I EL CONSELL DE MENORCA REFORCEN L’ACTIVITAT DEL CENTRE BIT

La Fundació Balear d’Innovació Tecnològica (Fundació Bit) i el Consell de Menorca han renovat el conveni de col·laboració per a la gestió, foment i impuls del CentreBit Menorca, mitjançant el qual es garanteix la continuïtat d’aquest espai que ja s’ha consolidat com a punt d’atracció d’empreses i startup de base tecnològica a Menorca i com a centre neuràlgic de les activitats de foment de la innovació a l’illa.

Aquesta darrera setmana, la presidenta del Consell, Susana Mora, i el conseller de Fons Europeus, Universitat i Cultura, Miquel Company, en representació de la Fundació Bit, han signat la renovació per un període de 4 anys, durant els quals el Consell es compromet a aportar fins a 30.000 euros anuals que es destinaran a cobrir el 50 % de les despeses de serveis i subministraments bàsics, manteniment i reparació d’elements comuns de l’edifici.

Des de la seva creació el 2016, el CentreBit Menorca ha allotjat un total de 32 empreses innovadores de base tecnològica, 18 d’elles de nova creació. A més a més, a través dels serveis de suport a l’emprenedoria i els serveis avançats de la Fundació Bit, també s’ha donat assessorament a 87 empreses i professionals per a la incorporació de tecnologia o el desenvolupament de projectes d’innovació; i durant aquest període s’hi han organitzat 231 activitats d’alt nivell i especialització, que suposen un important impacte per al sector empresarial.

May be an image of 2 persones i text que diu '25 MENORCA ANYS RESERVA DE BIOSFERA'

Source: Municipi Alaoir

Source: Municipi Ciutadella