Comunicat sobre Sant Joan

Des de l’Executiva del PSOE Ciutadella volem expresar el nostre posicionament, sobre les declaracions que va realitzar ahir, el president de “Salvem Sant Joan”, durant la presentació de l’associació.

Com a ciutadellenques i ciutadellencs que som, ens estimam les Festes de Sant Joan a la vegada que ens preocupa el seu desenvolupament al llarg dels temps i els problemes que van sorgint. Entre totes i tots, sense exclusions de cap casta, hem de trobar, a través del diàleg i amb les aportacions de tothom les millors solucions.

Sant Joan és una festa de tota Ciutadella i la pagesia n’és la principal protagonista, i no podem acceptar que ningú se’n vulgui apropiar i molt manco excloent a la meitat de la població que són les dones i relegant-les a un paper subaltern i de servei.

Les declaracions del Sr. Joan Fedelich, President de l’Associació Salvem Sant Joan, respecte al paper de la dona, són del tot rebutjables per quant repesenten una ofensa a les mateixes dones i mares pageses, un menyspreu al paper de la dona i el que representen. És del tot inacceptable la intencionalitat d’aquest senyor de voler relegar les dones a un lloc que de cap manera és el seu. Aquest masclisme el desautoritza completament per a parlar en nom de ningú que s’estimi la festa i molt manco de qui pretén “salvar-les”. Ningú que li facin nosa les “dones per enmig” es pot erigir com a portaveu de la defensa de Sant Joan.
I és per açò que exigim la seua dimissió.

Source: Municipis Ciutadella

Source: migjorn