El PSOE qualifica d’insostenible la situació d’abandonament dels parcs i jardins de la ciutat d’Eivissa

El grup municipal socialista qualifica d’insostenible la situació d’abandonament total dels parcs i jardins de la ciutat d’Eivissa per part de l’alcalde Rafa Triguero i del regidor de Jardins de l’Ajuntament d’Eivissa, Manuel Jiménez.

Després de fer un recorregut pels barris de Passeig marítim d’Eivissa, Eixample, Es Viver i ses Figueretes, des del PSOE confirmem que la situació d’abandonament i degradació que viuen els espais públics és una situació que s’estén per tota la ciutat i en aquests moments és insostenible.

Durant el govern del PP a l’Ajuntament d’Eivissa, les zones verdes han patit un canvi dràstic en la seva gestió i fruit d’aquest canvi a pitjot ara costarà molt de temps i pressupost municipal en fer que els jardins tornin a lluir un bon estat de conservació.

Tot I la importància d’aquests espais per a la qualitat de vida de la ciutadania i la imatge de la ciutat, l’equip de govern del PP ha abandonat per complet el seu manteniment. El principal motiu d’aquest abandonament no recau en els treballadors i treballadores de l’àrea de jardins sinó en la mala planificació i execució de la feina del regidor de Jardins, Manuel Jiménez.

A l’inici de legislatura el regidor ja va manifestar la seva intenció d’externalitzar serveis afirmant que seria més eficiente la seva gestió. El resultat, després de dos anys de la seva gestió, és una evident mala planificació i execució en la seva àrea que ha portat els espais públics de la ciutat a mostrar la pitjor imatge que s’havia vist a la ciutat: arbres cremats des de fa mesos al barri d’Es Viver, restes de poda per recollir des de fa setmanes al barri de l’Eixample, fonts públiques brutes i sense manteniment al barri del passeig marítim, males herbes als jardins a practicament tots els barris i escocells plens d’herbes. Una image lamentable que es repeteix des del barri de Talamanca fins al de Cas Serres.

Des del PSOE lamentam que la ciutadania vegi com el govern del PP prioritza el manteniment del centre de la ciutat davant el de la resta de barris que a poc a poc s’estan degradant per la nefasta gestió del regidor de Jardins, Manuel Jiménez.

És especialment greu el lamentable estat en què es troben els jardins i fonts públiques ubicades a l’avinguda Joan Carles I, al barri del passeig marítim, zona residencial i turística, que actualment ofereix una imatge de deixadesa i abandonament que no es mereixen ni els residents ni els turistes que ens visiten.

Igualment greu és l’estat en el qual es troben els jardins del barri des Viver, especialment el que hi ha a la zona poliesportiva municipal i l’abandonament del parc infantil DinoParc on s’ha detectat que maquen peces de les instal·lacions i jocs romputs entre altres desperfectes que hauria de solucionar, en aquest cas, la regidora Catiana Fuster, responsable dels parcs infantils.

Mentre Triguero i el seu govern se centren en l’autobombo en vídeos, fotos i bones paraules, amaguen la degradació que pateixen els espais públics de la ciutat per la seva incapacitat de gestió i l’abandonament conscient dels barris de la ciutat.

Des del PSOE demanem a Triguero i al responsable de Jardins, Manuel Jiménez, un pla d’acció integral de manteniment dels espais públics i jardins de la ciutat, programat i planificat i que tingui prou personal per al seu manteniment. També demanem que aquest pla de manteniment s’apliqui d’una manera estratègica a cada barri per tal que la ciutadania pugui gaudir dels espais verds ben mantinguts i en condicions òptimes.

Comments are closed