El grup PSOE exigeix a Vicent Marí que deixi d’utilitzar el patiment dels afectats del Don Pepe i que aturi els atacs partidistes contra l’Ajuntament de Sant Josep

El grup PSOE del Consell Insular exigeix a Vicent Marí que deixi d’utilitzar de manera partidista el drama dels afectats del Don Pepe i que aturi els atacs del PP contra l’Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia. Que només tres dies després de firmar-se el conveni entre el Consell i l’ajuntament per les ajudes a les persones afectades, el PP reclami que s’haurien d’haver fet els pagaments, demostra la lamentable utilització per part del Partit Popular del patiment dels vesins del Don Pepe, en comptes d’actuar amb responsabilitat i d’ajudar a la resolució del problema.

A més, el grup PSOE exigeix al Consell Insular que aclareixi davant dels vesins del Don Pepe i del mateix ajuntament a quins conceptes es poden destinar les ajudes previstes al conveni, i que, segons va dir públicament el vicepresident Mariano Juan, “han de ser ajudes per fer front a totes les despeses derivades d’aquest desnonament”.

El Consell Insular hauria d’estar del costat de les víctimes, treballant de manera lleial i honesta amb l’Ajuntament de Sant Josep en l’atenció a aquestes persones i en la resolució del problema, i no actuant de manera partidista per intentar treure un profit electoral.

Finalment, el grup PSOE lamenta que el conseller de Presidència, Vicent Roig, en comptes d’ajudar, amb la seua doble funció i doble retribució econòmica com a conseller i com a regidor de Sant Josep, en tot aquest temps no s’ha implicat en l’assumpte, ja que no forma part de cap comissió municipal, ni tan sols de la comissió especial sobre el Don Pepe.

En crisis com aquesta necessitam governants que s’impliquin i que donin la cara davant de la ciutadania, i no que s’amaguin, manipulin i enganyin amb falses promeses, com estan fent determinats representants del Partit Popular d’Eivissa.