El grup PSOE exigeix a Vicent Marí que demostri la seua voluntat de consens retirant el Reglament de simplificació administrativa, imposat pel Consell Insular sense cap diàleg

El grupo PSOE exige a Vicent Marí que demuestre su voluntad de consenso retirando el Reglamento de simplificación administrativa, impuesto por el Consell Insular sin diálogo

El grupo PSOE exige a Vicent Marí que “demuestre la voluntad de consenso retirando el Reglamento de simplificación administrativa”, que fue “impuesto” por el Consell Insular “sin ningún diálogo ni con la oposición ni con los ayuntamientos de la isla”, ha criticado el anterior presidente del Consell y portavoz del PSOE, Vicent Torres. En su discurso del Vuit d’Agost, Vicent Marí se comprometió a un “gran acuerdo” en materia territorial, pero “al mismo tiempo impone un Reglamento que levanta controles, invade leyes y provoca más saturación turística en el campo”, recuerda el portavoz socialista.

Vicent Torres lamenta que “el presidente Marí dice una cosa en sus discursos, y termina haciendo la contraria”, con “incumplimientos continuados de todas sus promesas de investidura”. “Un día dice que buscará consenso, y al día siguiente aprueba un reglamento de desprotección sin ninguna clase de diálogo”, ha criticado.

Los grupos políticos del PSOE del Consell y de los ayuntamientos de la isla han registrado alegaciones al Reglamento, exigiendo su retirada. El documento, que está pendiente de aprobación definitiva, invade competencias autonómicas y altera leyes como la de Urbanismo, la Turística o la Agraria, provoca una mayor saturación turística en el campo, como es el alquiler turístico de todas las casas payesas, y levanta controles en actividades como la construcción.

En materia de territorio, el portavoz del PSOE advierte que “el grupo socialista no aceptará ningún recorte en protección de nuestra isla” y recuerda que “el PP no presentó ni una sola propuesta” en relación con la Modificación del PTI aprobada en la pasada legislatura.

Vicent Torres también lamentó que Vicent Marí “hace dos años que promete una regulación de la entrada de vehículos, y en todo este tiempo no ha hecho nada”. Según el portavoz del PSOE, Vicent Marí “hace muchos de discursos y muchas promesas”, pero después “es incapaz de cumplirlas”.

Comments are closed

El grup PSOE exigeix a Vicent Marí que demostri la seua voluntat de consens retirant el Reglament de simplificació administrativa, imposat pel Consell Insular sense cap diàleg

El grup PSOE exigeix a Vicent Marí que “demostri la voluntat de consens retirant el Reglament de simplificació administrativa”, que va ser “imposat” pel Consell Insular “sense cap diàleg ni amb l’oposició ni amb els ajuntaments de l’illa”, ha criticat l’anterior president del Consell Insular i portaveu del PSOE, Vicent Torres. En el seu discurs del Vuit d’Agost, Vicent Marí es va comprometre a un “gran acord” en matèria territorial, però “al mateix temps imposa un Reglament que aixeca controls, envaeix lleis i provoca més saturació turística al camp”, recorda el portaveu socialista.

Vicent Torres lamenta que “el president Marí diu una cosa en els seus discursos, i acaba fent la contrària”, amb “incompliments continuats de totes les seues promeses d’investidura”. “Un dia diu que buscarà consens, i l’endemà aprova un reglament de desprotecció sense cap classe de diàleg”, ha criticat.

Els grups polítics del PSOE del Consell i dels ajuntaments de l’illa han registrat un document d’al·legacions al Reglament, exigint-ne la retirada. El document, que està pendent d’aprovació definitiva, envaeix competències autonòmiques i altera lleis com la d’Urbanisme, la Turística o l’Agrària, provoca una major saturació turística al camp, com és el lloguer turístic de totes les cases pageses, i aixeca controls a activitats com la construcció.

En matèria de territori, el portaveu del PSOE adverteix que “el grup socialista no acceptarà cap retallada en protecció de la nostra illa” i recorda que “el PP no va presentar ni una sola proposta” en relació amb la Modificació del PTI aprovada en la passada legislatura.

Vicent Torres també ha lamentat que Vicent Marí “fa dos anys que promet una regulació de l’entrada de vehicles, i en tot aquest temps no ha fet res”. Segons el portaveu del PSOE, Vicent Marí “fa molts de discursos i moltes promeses”, però després “és incapaç de complir-les”.

Comments are closed