El PSOE considera vergonyós que Ajuntament de Sant Antoni i Consell Insular hagin promocionat un festival de música electrònica a la platja i en plena temporada alta per beneficiar al grup Prensa Pitiüsa. El festival Ibiza Global, celebrat durant el cap de setmana a s’Arenal, a més de posar “potes enlaire” la platja amb 10.000 assistents (i això que es promocionava com a “sostenible”), només ha servit per reforçar la imatge de Sant Antoni i d’Eivissa com a destinació turística d’oci i descontrol, fer la competència a la resta de l’oferta ja existent, i amb l’únic benefici per als seus promotors, el grup Prensa Pitiüsa.

El grup municipal PSOE-Reinicia i el grup PSOE del Consell Insular d’Eivissa denuncien conjuntament un macrofestival fet a mida d’aquest grup de comunicació, perquè faci caixa en plena temporada turística, quan ni Sant Antoni ni l’illa d’Eivissa no necessiten més oferta de música electrònica.

Recordem que l’Ajuntament de Sant Antoni es va veure obligat a retallar 50.000 euros a la TEF, del Grup Prensa Pitiüsa, després de les denúncies de favoritisme que va fer el grup municipal PSOE-Reinicia. Després d’aquests fets, casualment, el PP de l’Ajuntament de Sant Antoni i del Consell Insular permeten i subvencionen aquest macrofestival en plena temporada alta.

Segons va reconèixer Vicent Marí en el ple celebrat divendres passat, el Consell Insular ha patrocinat el festival Ibiza Global amb 15.000 euros. Marí va dir, textualment, que el Consell pagava 15.000 euros per “donar a conèixer l’altra Eivissa, la nostra gastronomia, el nostre patrimoni, el nostre esport, el nostre paisatge…”. En definitiva, una autèntica presa de pèl per part de Vicent Marí al conjunt de la ciutadania de l’illa.

El grup municipal PSOE-Reinicia i el grup PSOE del Consell rebutgen rotundament que Ajuntament de Sant Antoni i Consell Insular hagin auspiciat, promogut i destinat sous públics a aquest festival perquè una determinada empresa de comunicació faci negoci en plena temporada a costa del conjunt de la ciutadania del municipi i de l’illa, i anant totalment en contra dels objectius de canviar el model turístic d’excessos i descontrol que tant de mal fa a la nostra illa.