El PSOE de Sant Joan de Labritja denuncia la utilització per part del Partit Popular del material de promoció turística de l’ajuntament presentat ahir a Fitur. El PP de Sant Joan va penjar a les seues xarxes socials el vídeo de promoció turística hores abans que el mateix ajuntament, el que ens pareix absolutament vergonyós.

Això ha permès al Partit Popular de Sant Joan tenir moltes més visualitzacions i comparticions del vídeo que l’ajuntament, aprofitant-se d’aquesta manera del material pagat amb sous públics per guanyar seguidors, difusió i atribuir-se el mèrit del vídeo.

L’ajuntament hauria de ser l’entitat responsable de la gestió, custòdia i difusió oficial del material de promoció turística, i no el Partit Popular de Sant Joan. Lamentam profundament aquestos fets, que clarament responen a l’estratègia de voler transmetre la idea que el PP i l’ajuntament de Sant Joan són la mateixa entitat, generant confusió entre la ciutadania de manera interessada.

Des del PSOE exigim a l’alcaldessa, Tania Marí, que garanteixi una clara separació entre el seu partit i la institució municipal. Li exigim una disculpa, la retirada del vídeo de les xarxes del PP, i que prengui mesures per tal que aquests fets no tornin a passar.