El PSOE de Sant Joan exigeix “responsabilitats” per la pèrdua de la subvenció per rehabilitar la torre de defensa de Portinatx i critica la falta d’actuació de l’ajuntament i el Consell Insular

El PSOE de Sant Joan de Labritja exigeix “responsabilitats” a l’equip de govern de l’ajuntament per la pèrdua de la subvenció de 98.200 euros per rehabilitar la torre de defensa de Portinatx. El portaveu municipal, Pep Torres ‘Peret’, apunta directament al regidor responsable de Patrimoni, Santi Marí: “El regidor no fet la seua feina, ha deixat perdre els sous per rehabilitar la torre, el que suposa una molt mala gestió que exigeix l’assumpció immediata de responsabilitats polítiques”. “Tampoc el Consell Insular -responsable de Patrimoni a la nostra illa i institució que atorgava la subvenció- ha ajudat a tirar-la endavant, i això que el mateix Santi Marí treballa allà de director insular, només havia de pujar al pis de dalt per demanar ajuda”.

El PSOE recorda que la rehabilitació de la torre de Portinatx “és un compromís que hem escoltat en les últimes dos legislatures”, que el Partit Popular “ha set incapaç de complir”.

Segons ‘Peret’, la “paràlisi” del Partit Popular de Sant Joan està provocant que es perdin “milers d’euros” en la millora del municipi. “Aquest equip de govern està esgotat, l’ajuntament necessita urgentment un canvi, que no vendrà per part de cap dels actuals regidors del Partit Popular”, ja que “amb Tània Marí, continuarem amb més del mateix”.