El PSOE de Santa Eulària aprova una llista renovada “pel canvi” a l’ajuntament, amb Ramón Roca com a candidat a l’alcaldia: “Acabarem amb l’urbanisme a la carta del PP, que ens ha deixat sense habitatge social i amb els preus més cars de tota Espanya”

L’assemblea del PSOE de Santa Eulària des Riu ha aprovat la seua llista “pel canvi” a l’ajuntament, encapçalada per Ramón Roca. Una candidatura renovada que vol acabar amb quaranta-quatre anys de governs del PP, que només han mirat pels interessos d’un pocs enfront de la majoria. “Un projecte esgotat i sense futur per als vesins i vesines d’aquest municipi”, amb necessitats “molt urgents” com és un canvi en política d’habitatge: “Un diari d’àmbit nacional anunciava que Santa Eulària ja és la població amb l’habitatge més car de tota Espanya superant ciutats com Barcelona, Madrid o Sant Sebastià, amb més de 4.400 euros el metre quadrat”. Ramon Roca responsabilitza la falta d’habitatge social i l’urbanisme a la carta practicada habitualment per aquest municipi pel PP com les dues principals causes. “S’estan fent cases per rics que impedeixen que els nostres fills puguin viure prop de la seva família”.

La candidatura del PSOE de Santa Eulària està formada, en els onze primers llocs, per les següents persones: Ramon Roca Mérida, Beatriz Fernández Olmos, Alan Ripoll Ribas, Marina Morales Costa, Mateo Calbet Guasch, Mari Quintero Rodríguez, Edgar Gustavo Baez Padilla, Maria Antonia Ferrer Ribas, Piotr Sadowski, María Mercedes González Mesa i Miguel Angel Mompó Cabezuelo.

Ramón Roca ha explicat a l’assemblea el caràcter de la llista aprovada: “Santa Eulària necessita un canvi i els socialistes de Santa Eulària volem liderar aquest canvi. Per això presentam una llista de gent il·lusionada i, sobretot, preparada per governar. A la llista continuen regidors i regidores de la present legislatura als que s’incorporen nous perfils com autònoms, docents, sanitaris… alguns i algunes no han participat fins ara en política, però d’altres han estat regidors en els seus pobles d’origen o a Santa Eulària.

Ramón Roca ha explicat que la llista aprovada per l’agrupació socialista de Santa Eulària donis Riu és “plural i representativa de la societat del nostre municipi”. La llista compta amb persones de totes les edats, sexes i procedències, amb un perfil de compromís i de servei a la ciutadania. Representa a tots els col·lectius socials i conté la millor experiència per a liderar el canvi que la gent de Santa Eulària està reclamant. A més, la llista s’ha aprovat amb l’objectiu de garantir la major participació de la ciutadania en el projecte de canvi, mitjançant la incorporació de persones amb capacitat per a crear una nova manera de fer política.

El candidat a l’alcaldia de Santa Eulària des Riu, Ramón Roca, ha destacat que la llista és el resultat d’un treball col·lectiu que ha comptat amb la participació activa de molta gent socialista del municipi Santa Eulària des Riu, que està bolcada amb assolir un canvi per fer de Santa Eulària un municipi millor. L’objectiu principal dels i les socialistes és el de transformar el municipi i construir un futur millor per a tots. Ramón Roca ha expressat la seva satisfacció per l’aprovació de la llista i ha convidat a tots els ciutadans de totes les localitats de Santa Eulària a sumar-se a l’onada de canvi que ens arriba des de tots els racons del nostre municipi.

Comments are closed