El PSOE de Santa Eulària denuncia que després de les eleccions Es Canar torna a ser un poble oblidat per l’ajuntament

El grup Socialista de Santa Eulària des Riu denuncia que després de les eleccions Es Canar torna a ser “un poble oblidat per l’ajuntament”. El portaveu socialista, Ramón Roca, lamenta que “després de les últimes eleccions, en les quals semblava que Es Canar tornava a importar per al PP, hem tornat a la crua realitat”. “Les diferents peticions que realitzen els veïns d’Es Canar cauen sempre en sac foradat”, ha criticat Ramón Roca, posant diversos exemples.

D’una banda, el pàrquing del carrer Flamingo, que disposa d’una rampa d’accés trencada en un dels laterals. Els veïns ja han tingut més d’un esglai, fins i tot hi ha hagut dos cotxes que han bolcat i una persona va sofrir ferides. “Els veïns venen sol·licitant que s’arregli la rampa des del mes de maig, que disposin algun tipus de protecció lateral, però no han obtingut cap resposta per part de l’Ajuntament”, ha explicat Ramón Roca.

El segon exemple són les jardineres condicionades al costat del flamant nou passeig Marítim. “Les jardineres es van col·locar a petició dels veïns, però ja només acumulen vegetació seca i restes de burilles”, en una clara mostra del “abandó” que sofreix Es Canar.

El portaveu del PSOE a Santa Eulària exigeix “que s’atenguin de manera convenient les peticions dels veïns d’Es Canar i que no hagin d’esperar que arribin les pròximes eleccions perquè l’Ajuntament els escolti”.

Comments are closed

El PSOE de Santa Eulària denuncia que después de las elecciones Es Canar vuelve a ser un pueblo olvidado por el ayuntamiento

El grupo Socialista de Santa Eulària des Riu denuncia que después de las elecciones Es Canar vuelve a ser “un pueblo olvidado por el ayuntamiento”. El portavoz socialista, Ramón Roca, lamenta que “tras las últimas elecciones, en las que parecía que Es canar volvía a importar para el PP, hemos vuelto a la cruda realidad”. “Las diferentes peticiones que realizan los vecinos de Es Canar caen siempre en saco roto”, ha criticado Ramón Roca, poniendo diversos ejemplos.

Por una parte, el parking de la calle Flamingo, que dispone de una rampa de acceso rota en uno de los laterales. Los vecinos ya han tenido más de un susto, incluso ha habido dos coches que han volcado y una persona sufrió heridas. “Los vecinos vienen solicitando que se arregle la rampa desde el mes de mayo, que dispongan algún tipo de protección lateral, pero no han obtenido respuesta alguna por parte del Ayuntamiento”, ha explicado Ramón Roca.

El segundo ejemplo son las jardineras acondicionadas junto al flamante nuevo paseo Marítimo. “Las jardineras se colocaron a petición de los vecinos, pero ya solo acumulan vegetación seca y restos de colillas”, en una clara muestra del “abandono” que sufre Es Canar.

El portavoz del PSOE en Santa Eulària exige “que se atiendan de forma conveniente las peticiones de los vecinos de Es Canar y que no tengan que esperar a que lleguen las próximas elecciones para que el Ayuntamiento les escuche”.

Comments are closed