El PSOE denuncia la manca de manteniment i el mal estat en el que es troba el Parc de s’Illa

El PSOE ha denunciat avui la manca de manteniment i els nombrosos desperfectes de la zona infantil del Parc de s’Illa fet que suposa un perill per als infants que utilitzen aquesta instal·lació cada dia.

Restes de fems, peces d’alguns elements del parc rompudes, pintades als bancs i jocs, parts del sol foradat i brutícia a diferents punts del parc és l’aspecte que llueix el Parc de s’Illa per la manca de manteniment i la inacció per part de Triguero i les persones del seu equip responsables del manteniment de la ciutat, la regidora Blanca Hernández, i el regidor del barri de Can Misses, Joan Clapés.

El govern municipal fa una evident deixadesa de les seves funcions i el Parc de s’Illa n’és un clar exemple. El Partit Popular a l’Ajuntament d’Eivissa intenta enganyar a la ciutadania i per una banda, se subscriu la renovació de l’adscripció a Ciutats amigues de la infància d’Unicef, però per altra, no tenen en compte als infants de la ciutat, deroguen ordenances com la de l’alcohol i abandonen el manteniment dels llocs on es reuneixen els infants i les seves famílies per gaudir d’un temps d’esbarjo.

Des del Grup municipal del PSOE instem a l’equip de govern que, mentre s’està licitant el contracte del manteniment dels parcs infantils per als pròxims anys, s’executin de manera urgent les intervencions necessàries perquè els infants de la ciutat puguin usar aquest parc d’una forma segura