El PSOE exigeix a Carmen Ferrer que enviï a Fiscalia tots els contractes de l’etapa de Vicent Marí com a alcalde de Santa Eulària relacionats amb el cas de “La vida islados”

Davant les escandaloses manifestacions de l’alcaldessa de Santa Eulària des Riu, Carmen Ferrer, reconeixent públicament contractes irregulars de l’ajuntament relacionats amb el cas “La Vida Islados”, el PSOE li exigeix que immediatament enviï a Fiscalia tota la documentació de l’etapa de Vicent Marí com a alcalde.

Des de la Federació Socialista d’Eivissa volem manifestar la nostra profunda preocupació pel cas que investiga Fiscalia, ja que pot anar més enllà de la contractació d’un vídeo per 250.000 euros. Es tractaria, per tant, d’uns fets que podrien no ser aïllats, sinó que podrien estar relacionats amb pràctiques que es remuntarien a l’etapa de Vicent Marí com a alcalde de Santa Eulària.

Davant de la gravetat de la situació, també demanam al Partit Popular i al seu president a Eivissa, José Vicent Marí Bosó, que doni una resposta clara i contundent, exigint a Vicent Marí i Carmen Ferrer que donin totes les explicacions, que aturin els contractes presumptament il·legals i que posin a disposició de la Fiscalia tota la documentació en relació amb aquesta investigació per presumpta corrupció.

Una vegada més, des de la Federació Socialista d’Eivissa volem defensar públicament la feina de l’Oficina de prevenció i lluita contra la corrupció davant dels atacs del Partit Popular. Ara entenem perquè el PP vol la seua dissolució: per evitar que s’investiguin les institucions on governa el Partit Popular i que s’eliminin controls contra la corrupció, els quals, com s’està veient, continuen sent molt necessaris.

Finalment, des de la Federació Socialista d’Eivissa volem destacar públicament la feina dels nostres grups polítics al Consell Insular i a l’Ajuntament de Santa Eulària, amb els seus portaveus Vicent Torres Guasch i Vicent Torres ‘Benet’ al capdavant, els quals venen denunciant públicament des de fa molt temps les pràctiques clientelars de Vicent Marí, primer com a alcalde, i ara com a president del Consell d’Eivissa.

Comments are closed

El PSOE exige a Carmen Ferrer que envíe a Fiscalía todos los contratos de la etapa de Vicent Marí como alcalde de Santa Eulària relacionados con el caso de “La vida islados”

Ante las escandalosas manifestaciones de la alcaldesa de Santa Eulària des Riu, Carmen Ferrer, reconociendo públicamente contratos irregulares del ayuntamiento relacionados con el caso “La Vida Islados”, el PSOE le exige que inmediatamente envíe a Fiscalía toda la documentación de la etapa de Vicent Marí como alcalde.

Desde la Federación Socialista de Eivissa queremos manifestar nuestra profunda preocupación por el caso que investiga Fiscalía, puesto que puede ir más allá de la contratación de un video por 250.000 euros. Se trataría, por lo tanto, de unos hechos que podrían no ser aislados, sino que podrían estar relacionados con prácticas que se remontarían a la etapa de Vicent Marí como alcalde de Santa Eulària.

Ante la gravedad de la situación, también pedimos al Partido Popular y a su presidente en Eivissa, José Vicente Marí Bosó, que dé una respuesta clara y contundente, exigiendo a Vicent Marí y a Carmen Ferrer que den todas las explicaciones, que paren los contratos presuntamente ilegales y que pongan a disposición de la Fiscalía toda la documentación en relación a esta investigación por presunta corrupción.

Una vez más, desde la Federación Socialista de Eivissa queremos defender públicamente el trabajo de la Oficina de prevención y lucha contra la corrupción ante los ataques del Partido Popular. Ahora entendemos porque el PP quiere su disolución: para evitar que se investiguen las instituciones donde gobierna el Partido Popular y que se eliminen controles contra la corrupción, los cuales, como se está viendo, continúan siendo muy necesarios.

Finalmente, desde la Federación Socialista de Eivissa queremos destacar públicamente el trabajo de nuestros grupos políticos en el Consell Insular y en el Ayuntamiento de Santa Eulària, con sus portavoces Vicent Torres Guasch y Vicent Torres ‘Benet’ al frente, los cuales venden denunciando públicamente desde hace mucho tiempo las prácticas clientelares de Vicent Marí, primero como alcalde, y ahora como presidente del Consell d’Eivissa.

Comments are closed