El PSOE exigeix explicacions perquè una escoleta vinculada a Catiana Fuster obre abans que la resta, obligades a acatar l’ordre de la Conselleria d’Educació

El PSOE denuncia que la regidora d’Educació de l’Ajuntament d’Eivissa, Catiana Fuster, va obrir portes del seu negoci, una escoleta privada concertada, ahir dilluns dia 7, tres dies abans que la resta d’escoletes de la ciutat, obligades a acatar l’ordre de la Conselleria d’Educació que era obrir el servei d’escoletes el dia 10 de setembre.

La situació és especialment greu perquè, mentre les direccions de les altres escoletes han hagut de complir les instruccions rebudes i comunicar-les a les famílies, una escoleta vinculada a la regidora d’Educació de l’Ajuntament d’Eivissa, Catiana Fuster, sí que hauria obert les portes aquest dilluns 7 de setembre.

Per a la regidora socialista, Carmen Boned, aquesta manera de procedir és absolutament inadmissible i afirma que “no es pot gestionar l’educació infantil d’aquesta manera, i més quan la mateixa regidora d’Educació de l’Ajuntament d’Eivissa, Catiana Fuster, incompleix les ordres de la Conselleria d’Educació.

El PSOE considera que aquesta situació requereix explicacions immediates. Si la instrucció de la Conselleria era que les escoletes no podien obrir fins dia 10, volem saber per què l’escoleta de la Sra. Catiana Fuster sí que va obrir dia 7’, assenyalen els socialistes.

Considerem que la Sra. Catiana Fuster ha incomplert una ordre i que, el que no pot existir en un servei educatiu, és una doble vara de mesurar: unes escoletes obligades a romandre tancades, mentre una altra obre amb normalitat.

“Les famílies i les professionals tenen dret a saber si les mateixes normes s’apliquen a tothom. No pot haver-hi escoletes de primera i de segona en funció de qui les gestiona o de qui hi estan vinculades”, afirmat Carmen Boned.

Per als socialistes, el més preocupant és la sensació d’injustícia que aquesta situació està provocant entre les directores i professionals de les escoletes, que han complert les instruccions de la Conselleria.

Comments are closed