La FSE-PSOE inicia un cicle de xerrades per abordar la situació a Eivissa pel covid-19

La FSE-PSOE inicia dimecres 27 de maig una sèrie de xerrades dirigies a militants i càrrecs públics del partit per abordar la situació que es viu a la nostra illa com a conseqüència del crisi provocada per la Covid-19. Les xerrades tendran caràcter temàtic i començaran parlant d’Educació, amb la delegada a Eivissa i Formentera, Marga Ferrer.

L’Educació és un dels sectors que més afectats s’ha vist degut al confinament i a les mesures de distanciament social que s’hauràn de prendre durant el curs vinent i fins que es trobi la vacuna contra la Covid-19. A aquesta primera xerrada es tractaran temes relacionas amb el procés d’escolarització, expectatives a curt termini, conciliació, escoles d’estiu i també hi haurà un torn de preguntes.

La xerrada tendrà lloc dimecres 27 de maig a les 18 hores i es realitzará mitjançant l’aplicació de ZOOM. A les persones que mostreu interés en participar de reunió, se us farà arribar l’enllaç per poder accedir-hi.  Podeu obtenir més informació en el telèfon del partit, 645 555 030.