PSOE-Reinicia considera inacceptables les declaracions de l’alcalde de Sant Antoni protegint al seu regidor infractor. Exigim la dimissió immediata de Xico Cardona.

El grup municipal PSOE-Reinicia considera inacceptables les declaracions de l’alcalde de Sant Antoni de Portmany, Marcos Serra (Partit Popular), protegint al seu regidor infractor, Xico Cardona, després de reconèixer que va construir una casa i una piscina il·legals sent càrrec públic. Que la primera decisió de l’alcalde, després d’assumir les competències d’Urbanisme, sigui protegir un infractor, és una vergonya per al nostre ajuntament.

PSOE-Reinicia exigeix ​​la dimissió irrevocable de regidor Xico Cardona abans de la celebració del ple extraordinari sol·licitat per aclarir aquest assumpte. El regidor infractor no es pot presentar al Ple sent encara membre de la nostra corporació.

En el ple extraordinari, PSOE-Reinicia exigirà a l’alcalde una disculpa pública a tota la ciutadania per les seues declaracions d’avui protegint i justificant a l’infractor i li demanarà que especifiqui totes i cadascuna de les actuacions que es duran a terme per restituir la legalitat urbanística i sancionar el regidor. Des del grup progressista consideram urgent restituir la credibilitat de l’ajuntament davant la ciutadania, que avui ha quedat per en terra per culpa de Marcos Serra.

Així mateix, després de llegir les vergonyoses declaracions de l’alcalde, PSOE-Reinicia exigeix ​​als seus socis de govern, PxE i Ciutadans, que no siguin còmplices d’aquesta situació i que prenguin decisions. Un pacte que protegeix i justifica a infractors urbanístics dins de l’equip de govern és una vergonya per al nostre municipi que la ciutadania de Sant Antoni en absolut mereix.

PSOE-Reinicia es compromet a seguir treballant en favor d’un canvi de rumb a l’Ajuntament de Sant Antoni, el qual, malauradament, ha tornat a les pitjors èpoques del Partit Popular, emparant, protegint i fins i tot encoratjant les il·legalitats urbanístiques sense cap tipus de embuts, com hem llegit avui mateix, reconeixent que el regidor del PP va construir una casa i una piscina il·legals sense que això comporti l’assumpció de cap tipus de responsabilitats.