PSOE-Reinicia denuncia l’augment del descontrol i les molèsties de diversos establiments d’oci de Sant Antoni i ses Païsses i anima els vesins a denunciar i demanar sonometries

El grup municipal PSOE-Reinicia vol denunciar públicament l’augment del descontrol i de les molèsties per contaminació acústica que estan provocant dos coneguts establiments d’oci situats al centre urbà de Sant Antoni i a la zona de ses Païsses, davant la passivitat del nou ajuntament de dretes. Segons ha pogut saber PSOE-Reinicia, l’ajuntament ha deixat caducar l’expedient per remors obert a un d’aquestos establiments, en una mostra més de la desídia de l’alcalde, Marcos Serra, a l’hora de combatre el descontrol i les molèsties a Sant Antoni.

El grup progressista exigirà que l’ajuntament reobri l’expedient i que se sancioni aquest i tots els establiments que causen molèsties als vesins, tal com estableixen les ordenances.

El portaveu de PSOE-Reinicia, Simón Planells, també fa una crida a tots els vesins afectats de ses Païsses, Can Tomàs i el centre de Sant Antoni “a denunciar les molèsties, no només cridant a la Policia Local, sinó fent un registre d’entrada a l’Ajuntament, per tal que quedi constància”. Segons Planells, “és molt important que els vesins afectats registrin per escrit a l’ajuntament tots els problemes que pateixen, i també que demanin la realització de sonometries”.

“Si volem que els expedients tirin endavant i que l’ajuntament de dretes no tengui excuses per caducar-los, és molt important que les queixes dels vesins figurin per escrit”, ha advertit el portaveu progressista. “Davant la desídia d’aquest ajuntament a l’hora de combatre el descontrol, necessitam la força de la gent dels barris, ens hem de mobilitzar al màxim, no podem acceptar que ens obliguin a conviure amb el descontrol i les remors al nostre municipi”, ha manifestat Planells.