PSOE-Reinicia denuncia l’impacte visual d’una antena instal·lada al sòl rústic de Sant Rafel

El grup municipal PSOE-Reinicia denuncia la instal·lació d’una antena a sòl rústic a Sant Rafel de gran impacte visual i paisatgístic. Alertats pel veïnat de la zona, representants del grup progressista han visitat l’antena, la instal·lació de la qual s’ha dut a terme aquesta setmana.

Per al portaveu de PSOE-Reinicia, Simón Planells, aquest tipus d’instal·lacions “degraden la imatge del camp eivissenc i encara que, en alguns casos és necessària, cal fer un estudi sobre la localització òptima d’aquestes abans de la seva autorització”.

Segons el portaveu de PSOE-Reinicia, aquest tipus d’instal·lacions a sòl rústic requereixen un permís especial. La simple declaració responsable no és suficient. Si bé, sempre cal fer un estudi de la localització òptima d’aquestes antenes amb un doble objectiu. D’una banda minimitzar l’impacte visual al nostre entorn, i de l’altra, minimitzar les molèsties que als veïns se li pugui donar.

Des del grup municipal s’insta a l’ajuntament a revisar l’expedient i vigilar que tot s’ha fet segons normativa i en qualsevol cas, parlar amb els responsables d’aquesta antena per buscar una localització en zones amb menys impacte visual.