PSOE-Reinicia exigeix a l’alcalde de Sant Antoni el “tancament immediat” del ‘beach club’ sense llicència i amb ordre de paralització

PSOE-Reinicia exigeix públicament a l’alcalde de Sant Antoni de Portmany, Marcos Serra, el “precinte immediat” del ‘beach club’ obert a la badia sense llicència i amb ordre de la paralització de les obres. L’actual situació urbanística “és molt clara, aquest establiment s’ha de tancar immediatament, no hi ha excuses que valguin”, ha afirmat el portaveu progressista, Simón Planells.

Després que PSOE-Reinicia donàs a conèixer la situació d’aquest ‘beach club’ il·legal, amb els dies s’han anat coneixent més detalls. Per la informació que disposa el grup municipal, “sabem que actualment hi ha obert un expedient de restabliment de la legalitat, que va motivar la paralització de les obres. La normativa urbanística és claríssima: fins que no es resolgui l’expedient, l’establiment hauria d’estar tancat”, ha dit Planells.

PSOE-Reinicia exigeix a l’ajuntament “que immediatament emeti ordre de tancament del local i que, en cas d’incompliment per part de l’empresa, s’imposin les corresponents penalitats”.

Simón Planells considera “un escàndol” l’actual situació i el paper de l’alcalde en aquest assumpte: “Marcos Serra té coneixement que aquest ‘beach club’ està obert al marge de la legalitat. En comptes de fer complir la Llei i tancar-lo, permet el seu funcionament totalment il·legal. L’alcalde haurà de donar moltes explicacions”.

El portaveu de PSOE-Reinicia també exigeix als socis del PP a Sant Antoni, el Pi i Ciutadans “que es desmarquin d’aquest escàndol” i que “exigeixin a l’alcalde el restabliment de la legalitat i una disculpa pública al conjunt de la ciutadania de Sant Antoni”.