PSOE-Reinicia exigeix explicacions a Marcos Serra per la festa descontrolada a Sant Antoni organitzada pel propi ajuntament

El grup municipal PSOE-Reinicia exigeix a l’alcalde de Sant Antoni, Marcos Serra, que doni explicacions públiques respecte a la festa descontrolada en ple carrer organitzat pel propi ajuntament. Dissabte passat a la nit, la regidoria de Festes, dirigida per Miguel Tur, va muntar una actuació de Dj en la zona del port per a amenitzar les terrasses, que va acabar atraient a moltes persones que es van amuntegar per a ballar sense distància de seguretat ni màscara, com es pot veure en aquest vídeo publicat pel mitjà de comunicació Nou Diari (https://www.youtube.com/watch?v=q6ux0mskq2c). Malgrat el descontrol que es va provocar en ple carrer, l’ajuntament va ser incapaç de prendre mesures.

PSOE-Reinicia exigeix a Marcos Serra que es faci públic el nom dels regidors o regidores que van assistir a la festa descontrolada, ja que pel que sembla el propi responsable de Festes, Miguel Tur, va ser un dels participants, la qual cosa seria un fet d’extrema gravetat.

Promocionar el centre de Sant Antoni com un lloc sense control i sense normes anti Covid ens pot portar aquest estiu a un autèntic desastre, que posaria en perill la salut pública i l’inici de la recuperació turística que tant anhelem.

Des de PSOE-Reinicia considerem que l’alcalde ha de donar explicacions al conjunt de la ciutadania, depurar responsabilitats, ja que els fets són de gravetat, i garantir que una cosa així no tornarà a repetir-se.

El grup progressista aposta per una recuperació turística segura i per un turisme responsable i de qualitat per a Sant Antoni, que s’allunyi del descontrol que sempre ha permès i fins i tot promogut el Partit Popular. El model turístic del PP ha estat nefast per al nostre municipi, i advertim que encara serà molt pitjor en les actuals circumstàncies provocades per la crisi sanitària de la Covid-19.