PSOE-Reinicia lamenta l’increment d’incidents i descontrol a Sant Antoni, amb un alcalde, Marcos Serra, que continua negant el problema

El grup PSOE-Reinicia vol manifestar la seua preocupació per l’increment d’incidents i el descontrol a Sant Antoni, mentre que l’alcalde, Marcos Serra, “segueix negant el problema i sense prendre mesures per canviar el model turístic de la badia”. El portaveu progressista, Simón Planells, adverteix que “els últims successos ocorreguts, tant d’agressions com de balconing o de molèsties a residents i a la resta de turistes, mostren la crua realitat d’un problema que el Partit Popular es nega a abordar” .

El portaveu de PSOE-Reinicia considera “inajornable” la presa de “mesures contundents” per aturar els problemes de descontrol que pateix Sant Antoni, que “aquest any han tornat amb cruesa, després de tres anys de govern municipal de Marcos Serra sense que hi hagin pres mesures”.

Simón Planells també critica “la manca de recursos” de l’Ajuntament de Sant Antoni de Portmany, com per exemple amb els problemes que està tenint la nova oficina de seguretat ubicada al port de Sant Antoni: “Pel que sabem, la nova instal·lació contínuament pateix interrupcions del subministrament elèctric, cosa que impedeix als agents policials treballar amb normalitat”.

Segons Planells, aquest “és només un exemple que demostra la manca d’interès total de Marcos Serra a abordar els problemes de Sant Antoni”, ja que “no és capaç de tenir en condicions ni les infraestructures més senzilles”.

PSOE-Reinicia es compromet a “continuar treballant per un nou model turístic per a Sant Antoni, lluny dels excessos i el descontrol que el Partit Popular o no sap, o no vol acotar”.