PSOE-Reinicia sol·licita a l’Ajuntament de Sant Antoni ampliar la xarxa de parcs de cal·listènia

El grup municipal PSOE-Reinicia sol·licitarà en el pròxim ple municipal que des de les regidories d’infraestructures i esports de l’Ajuntament de Sant Antoni de Portmany es posi en marxa un pla d’inversió per augmentar les instal·lacions esportives externes al municipi. El regidor Antonio Lorenzo recorda que Sant Antoni va ser el primer municipi de l’illa en instal·lar un parc de cal·listènia a la platja de l’Arenal, una instal·lació molt utilitzada per esportistes del municipi, sobretot joves que es reuneixen en aquest lloc per socialitzar i fer esport. Altres de les instal·lacions esportives externes que van ser instal·lades en la passada legislatura va ser una xarxa de vòlei a la platja de cala Gració, instal·lació que actualment està en desús, ja que porta mesos sense disposar d’una xarxa i algun desperfecte.

Antonio Lorenzo recorda l’ajuntament que a la platja de s’Arenal disposen de més espai per a aquest tipus d’ús, tant en la part de l’actual parc de cal·listènia com en la part principal de la platja i més propera al nucli urbà.

‘Som conscients que la situació d’alarma sanitària és la que és, però la normativa permet en menor mesura continuar realitzant pràctica esportiva a l’aire lliure i en petits grups amb les mesures de seguretat i higiene oportunes. És un moment crucial perquè l’ajuntament fomenti la pràctica esportiva lliure i gratuïta. Això porta implícit una inversió en l’augment d’aquest tipus d’instal·lacions per a tots els públics ‘.

El grup municipal considera que al barri de ses Païsses hi ha espai suficient per a una nova instal·lació de cal·listènia tancat al pavelló municipal del barri, igual que poden ampliar el ja existent de la platja de s’Arenal, tornar a instal·lar la xarxa de vòlei de cala Gració i revisar les ja existents per al col·lectiu de més edat, promoure les rutes 150 del nucli urbà de Sant Antoni i fomentar en xarxes socials hàbits de vida saludable i actius.