Informació sobre mesures preses per la COVID19 a Menorca

En aquesta pàgina trobaràs informació relacionada amb la COVID19, des de les principals mesures aprovades pel Consell Insular de Menorca i pels ajuntaments per fer front a la crisi sanitària i els seus efectes, fins a enllaços d’interès a les pàgines oficials de les administracions estatals, autonòmiques i municipals.

És responsabilitat de tots i totes actuar amb responsabilitat i prudència, seguir en tot moment el que dictin les autoritats i complir amb les mesures de prevenció. Per aquest motiu, és fonamental informar-nos únicament a través de canals oficials i no contribuir a la difusió de notícies falses.

Gràcies per la teva col·laboració. Junts i juntes, som més forts.

Amics i amigues,

Estem vivint uns moments excepcionals, una situació sense precedents de la qual, malgrat els efectes que haurà deixat, estem aprenent que, gràcies a la col·laboració i compromís de la nostra societat, administracions i entitats, aconseguim avançar cap a un objectiu comú en aquest camí: no deixar a ningú enrere.

També vull aprofitar aquesta ocasió per agrair, de tot cor, la feina diària de totes les persones, així com treballadors i treballadores de tots els sectors, que s’estan deixant la pell per combatre el virus i per ajudar a tornar a la normalitat quant abans possible. A tots ells i elles, gràcies i gràcies.

Estic convençuda que gràcies a la força, el coratge i l’empenta de tots i totes, sortirem endavant encara més units que mai.

Mesures preses per les diferents institucions menorquines

Consell Insular de Menorca

Ajuntaments

• Informació a la població sobre les mesures de prevenció.
  • Habilitació del teletreball per al personal municipal.
  • Suspensió d’activitats municipals cara al públic i habilitació de serveis telemàtics.
  • Suspensió del pagament d’activitats municipals i ocupacions de la via pública i modificació del calendari del contribuent.
  • Suspensió temporal d’autoritzacions i concessions d’activitats.
  • Modificació del calendari de recaptació de taxes i impostos.
  • Col·laboració amb els cossos de seguretat per assegurar el compliment de les mesures de protecció.
  • Intensificació de les tasques de neteja i desinfecció dels espais públics.
  • Augment de l’atenció social, especialment als col·lectius amb més risc i vulnerables.

Enllaços d’interès

El Consell ha habilitat una web on es recullen les darreres notícies i actuacions relacionades amb la pandèmia:

Els diferents ajuntaments han habilitat espais web on es fan recomanacions i es recullen totes les mesures preses a nivell municipal:

Altres recursos d’interès:

En l’ambit del partit, podeu seguir la informació a:

Documents relacionats

Banner-web-covid19

Consulta les novetats a les nostres xarxes socials

No t’oblidis de seguir-nos per rebre les últimes notícies directament als teus murs. Gràcies per ajudar-nos a difondre.