El PSOE Menorca critica que la representació menorquina que viatja a Riad no té en compte la representació de tots els grups polítics del Consell Insular

El PSOE Menorca ha criticat aquest matí que la delegació menorquina, encapçalada per Adolfo Vilafranca i Marga Progens, viatja a Riad (l’Aràbia Saudita) per defensar la candidatura de Menorca Talaiòtica sense tenir en compte la representació de tots els grups polítics de la institució, i més quan ha estat un expedient que ha estat treballat, impulsat i defensat de forma conjunta entre les administracions i la societat en general.

En aquest sentit, el partit ha acusat els populars d’actuar des d’un punt de vista totalment partidista, ja que la delegació menorquina només ha inclòs membres del Govern i no reflexa la pluralitat del ple del Consell Insular de Menorca. Per tant, el PSOE Menorca demana més rigorisitat, responsabilitat i transparència als governs en qüestions que afecten la nostra illa i a la seva representació.

Per últim, el PSOE Menorca entén que el reconeixement que es fa a Menorca mereix que l’illa estigui representada per la institució del Consell Insular, amb tota la seva composició, i no únicament dels representants del seu govern.