El PSOE Menorca es marca com a objectiu consolidar els nuclis urbans abans de construir grans promocions en rústic a preu de mercat

La coordinadora de la ponència marc del PSOE Menorca, Pilar Carbonero, acompanyada pel secretari general electe, Pepe Mercadal, ha presentat avui la ponència marc del 15è Congrés, un document participat que defineix les línies estratègiques del partit per als propers anys- A partir d’aquest moment, el document està a disposició de la militància a fi que pugui continuar enriquint el debat amb esmenes, i serà en el Congrés del proper 10 de maig on es debatran i s’aprovarà definitivament el document marc. 

La ponència té l’objectiu de continuar amb un model d’equilibri entre sectors econòmics, garantir una major cohesió social i defensar un model turístic sostenible amb límits i una política d’habitatge més accessible. Precisament, un dels principals reptes del PSOE Menorca és el fet de consolidar els nuclis urbans, és a dir, desenvolupar aquests nuclis abans de construir grans promocions en rústic a preu de mercat. Carbonero, davant aquesta idea, ha defensat que “amb açò esteim apostant per un model de municipi més concentrat, amb serveis adequats, una mobilitat més sostenible i una major cohesió social”.

Per altra banda, en matèria d’economia el PSOE Menorca proposa que es garanteixi el relleu generacional en els sectors tradicionals i possibilitar l’emergència de nous sectors econòmics com n’és el cas de l’economia blava i verda. 

Carbonero ha recordat que el Congrés del PSOE Menorca servirà per renovar el projecte polític del partit i l’equip que l’ha de liderar. 

Comments are closed