“El Consell Insular ha planificat malament les obres de la carretera general”, ha denunciat el secretari general del PSOE Menorca, Pepe Mercadal. El socialista ha aclarit que “el PSOE no està en contra del projecte en si, sinó que considera que la mala planificació està tenint conseqüències negatives”.
“Amb la manera com s’han organitzat aquestes obres, ha quedat demostrat el projecte s’està executant amb frisseres, amb les conseqüències que això comporta per al trànsit i la seguretat dels conductors”, ha afirmat Mercadal. Segons el socialista, “les actuacions s’haurien pogut executar en dos hiverns, deixant per als mesos d’estiu aquelles intervencions amb menys impacte sobre la circulació”.
“El PP hauria pogut començar les obres l’any passat, però ho han deixat pel darrer any del seu mandat i ara tenen presses per acabar abans de les eleccions”, ha criticat. “Enlloc de pensar en l’interès general, pensen amb interès partidista, i la conseqüència és que la principal via de comunicació de Menorca està afectada just en el moment de l’any amb més intensitat de trànsit”.
Mercadal ha comparat les obres realitzades per l’anterior equip de govern en el tram de Ferreries amb les actuals. “Cal recordar que en aquell projecte, durant l’estiu, les obres es van limitar a les voreres de la carretera”, ha explicat.
Finalment, el socialista ha resumit la posició del PSOE Menorca: “Les obres eren necessàries? Sí. Generen molèsties? També. S’haurien pogut planificar millor? Sens dubte. Precisament, la feina dels polítics és planificar per minimitzar les molèsties i situacions insegures. Però a Vilafranca això li ha estat igual i ha volgut córrer perquè el que ell vol és fer-se la foto”.