Informació pràctica i d’utilitat sobre el COVID-19

En aquesta pàgina hi trobaràs informació pràctica i d’utilitat relacionada amb el COVID-19 a l’illa de Mallorca, des d’un resum de les mesures aprovades pel Consell i els ajuntaments per fer front a la crisi sanitària i les seves conseqüències, com enllaços a les pàgines oficials on hi trobaràs tota la informació actualitzada.

Ajuts Consell de Mallorca

El Consell de Mallorca ha posat en marxa ajuts per a les empreses dels sectors afectats per les restriccions: establiments de restauració, majoristes de distribució, sales de ball, centres esportius o escoles de dansa.

Mallorca Reacciona

El Consell de Mallorca ha elaborat el pla Mallorca Reacciona per impulsar la reactivació econòmica i social de l’illa.

És fruit del diàleg amb la societat civil, partits polítics i els agents socials i econòmics, i inclou mesures per contenir el virus i per estimular els sectors productius, amb l’objectiu de pal·liar els efectes socials i econòmics de la crisi sanitària.

Nivells d’alerta sanitària

El Govern de les Illes Balears ha posat en marxa un sistema de Nivells de Protecció que fixa les mesures per frenar l’avanç de la pandèmia en funció de la situació sanitària i epidemiològia en què es trobi cada illa.

És aquest nivell, que de manera general es revisa cada dues setmanes, que determina les mesures vigents a Mallorca per frenar els contagis.

Informació per a ajuntaments i ciutadans

El Consell de Mallorca ha habilitat una pàgina web especial COVID-19 amb informació de servei per als ciutadans i ciutadanes i per els ajuntaments de l’illa.

Consulta-la fent clic en el següent botó.

També pots accedir a tota la informació actualitzada a través dels canals socials del Consell de Mallorca.

@ConselldeMca

ConselldeMca

@ConselldeMca

I si vols informació relativa a l’àmbit autonòmic, informa-te’n a la pàgina especial COVID-19 de la web del PSIB-PSOE.