
Els socialistes de Sant Joan han celebrat l’assemblea local per renovar la seva comissió executiva
L’Agrupació Socialista de Sant Joan ha celebrat la seva assemblea local per presentar els nous membres de la comissió executiva. Cati Perelló ha sortit elegida secretària general de l’agrupació amb l’objectiu de “fer créixer l’agrupació i enfortir el projecte socialista al poble”.
Perelló assumirà la batlia de Sant Joan en el darrer any de legislatura. Per la futura batlessa és “una oportunitat per demostrar com feim feina des del Partit Socialista, tant jo com tota la nova executiva que m’acompanya farem feina per millorar la vida dels santjoaners i santjoaneres. Tot aquell que vulgui aportar idees i projectes, serà benvingut”.
A més, la nova secretària general ha volgut tenir paraules d’agraïment per tots els militants i simpatitzants del PSIB-PSOE a Sant Joan que ajuden en el dia a dia perquè l’agrupació i el poble avancin.
La nova comissió executiva dels Socialistes de Sant Joan està composta per: Cati Perelló(secretària general), Frederic Febrer (secretari d’organització) i Pilar Sansó (secretària de política municipal).