PSOE, Bloc, Podem i Vox denuncien la censura que fa el batle Monserrat a l’oposició de Felanitx

Els quatre grups polítics a l’oposició de l’Ajuntament de Felanitx -PSIB-PSOE, Bloc, Unides Podem i Vox- denuncien que “després de sis mesos de Pacte, PP-Pi, més el regidor trànsfuga, instauren un estil de fer política barroera i que tanca les portes al funcionament democràtic de la institució. És inacceptable el tarannà del batle i dels seus regidors, on a cada plenari donen discursos llarguíssims a fi de deixar sense temps a l’oposició al torn de precs i preguntes”.

Els quatre partits coincideixen que “els felanitxers no estan contents amb els governants actuals. Són moltíssimes les queixes que ens fan arribar perquè les denunciem en ple, i això és el que el batle intenta censurar. Fets que ja han succeït en tres plens de sis, on el més recent va acabar a les 0.30 h sense que l’oposició pogués sols demanar. La forma de governar de Monserrat es basa només en la imposició i l’obscurantisme polític”.

Per altra banda, remarquen que tampoc se’ls convida a determinades reunions, actes ni celebracions, tot i tenir l’obligació de fer-ho com membres del consistori.

Davant aquest greu problema de funcionament democràtic, “el batle a hores d’ara encara no ha aportat cap mena de solució per poder desenvolupar el que queda pendent, com per exemple convocar un ple extraordinari per poder acabar tot el pendent i rendir comptes amb l’oposició”, afegeixen.

Denuncien, a més a més, que l’equip de govern buida de contingut les juntes de portaveus “amb l’únic pervers objectiu de posar bastons a les rodes per poder desenvolupar la nostra tasca”.

“No és un problema d’ideologies sinó un insult a la gestió de la política municipal i de menyspreu als grups polítics que estam a l’oposició i que representem als milers de felanitxers que ens han votat”, conclouen.