Conferència Política

A principis de 2019  vàrem obrir el partit a la ciutadania per plantejar les solucions als reptes dels pròxims quatre anys.

Durant mesos, vàrem estar preparant la Conferència Política del PSIB-PSOE a través de trobades amb ciutadans i ciutadanes, entitats, associacions i professionals per conèixer de primera mà les seves reivindicacions i construir respostes en un procés de baix cap a dalt, en el qual la opinió que més importa és la teva.

Un treball col·laboratiu que va desembocar en el nostre programa electoral per a les eleccions del 26 de maig.

Junts, #DecidimElFutur

Del document marc de la Conferència Política varen sortir les principals propostes per al nostre programa electoral.

Actes de la Conferència Política

Per elaborar el document marc de la Conferència Polícia del PSIB-PSOE ens vàrem reunir amb els diferents sectors per conèixer de primera mà les propostes i reivindicacions que, tot seguit, ens varen ajudar a dibuixar les solucions als reptes dels pròxims quatre anys. Mira’ls!

Esports

Ocupació