El PSIB-PSOE comença una ronda de reunions amb la societat civil de les Illes Balears per garantir els drets conquerits i avançar en nous reptes

La secretària general del PSIB-PSOE i candidata al Congrés, Francina Armengol, ha iniciat avui una ronda de reunions amb la societat civil de les Balears que es desenvoluparà en els dies vinents

La Secretària general del PSIB-PSOE i candidata al Congrés dels Diputats, Francina Armengol, s’ha reunit avui matí amb PIMEB, CCOO I UGT Illes Balears, i en les pròximes setmanes també ho farà amb representats del moviment feminista, del col·lectiu LGTBI, el moviment ecologista, la cultura, l’empresariat, entre d’altres.

D’aquesta manera el PSIB-PSOE, informa en una nota de premsa que “com sempre ho ha fet” estarà al costat de tots aquells que no es sentin ni representats ni respectats pels nous governs a les Illes Balears i seran la veu de tothom, i d’aquells també que volen ser silenciats i invisibilizats pels governs de PP-VOX.

Finalment, l’objectiu d’aquesta ronda de trobades, és escoltar diferents representats de tots els àmbits, recollir les seves necessitats de cara a les eleccions del 23J i valorar conjuntament com afecten els pactes de PP i Vox a diferents sectors de la societat.